17 maj 2006

På jäsning













När jag var in till stan igår för att vara med guddottern på hennes första alteljéfotografering (vår doppresent) tittade busschauffören ofta på mej i backspegeln, som om han trodde att jag skulle föda där och då. Visserligen gick bussen till Södersjukhuset, men SÅ jäkla stor är jag inte så jag ser sprickfärdig ut! Han skulle sett hon med tvillingarna som gick profylaxkursen... hon trotsade naturlagarna när hon stod upprätt!

Visst, jag har lite svårt att böja mej framåt, ta på mej skorna, sätta mej eller ta mej ur bilen och framför allt att få plats med mat numer, men people, det är tre månader kvar. Den kommer bli större. This aint nothing yet.

4 Comments:

Blogger qi said...

Häftig bild! Och fötterna har du inte sett i upprätt ställning på ett tag? ;-)

17 maj, 2006 11:45  
Anonymous Anonym said...

Tre månader kvar? Då är du gravid under högsommaren. Det skall vara extra mysigt har jag hört :)

17 maj, 2006 12:24  
Blogger fenix said...

Qi,
Näää det var längesen det! Om jag ska vara riktigt ärlig så har jag inte sett dem på flera år, men det beror mest på g-kupan än nåt annat. ;) Nu ser jag dem bara om jag ska sätta på mej skor eller strumpor, förut kunde jag åtminstone luta mej fram och se dem. :)


Chris,
:P
Snart flyttar vi till en by nära dej!

17 maj, 2006 18:29  
Blogger eline said...

Men, jag tycker inte att du är Så stor. Du kanske är större irl, men vad fasen. Sån skillnad kan det väl inte vara. :)

18 maj, 2006 14:13  

Skicka en kommentar

<< Home