26 april 2006

Offline

Som vanligt återspeglas det direkt att intensiv verksamhet pågår i huvudet, utom räckhåll. Nånting processar på, men jag får ju resultatet förr eller senare så jag väntar. Förhoppningsvis är det nån smart insikt om varför saker gick åt skogen, så jag kan undvika det i framtiden.

Under tiden försöker jag mest ta igen mej eller tänka på annat. Shopping fungerar också, men det mesta är ju inköpt nu och jag mår lite illa av att slösa pengar på onödiga saker, för vi kommer knappast få minskade utgifter framöver. Så det har blivit mycket tevetittande och funderande på när och hur man bäst boar inför dunungens hemkomst. Inte mycket action dock, jag är fortfarande för slutkörd för det. Veckans största projekt ska bli att ta bilen med alla däck och få dem bytta, vilket kommer ske medan jag står bredvid med magen i vädret och pustar och kanske pillar bort lite ludd från min nya glad-rosa vårjacka. Inte heller nån liten utgift, men det känns trevligt att ha nya oslitna däck när dunungen ska transporteras hem.

Det är femton veckor kvar.
En hel evighet och alldeles för kort tid på samma gång.