23 mars 2006

Nej = Ja

...eller så finns det inte i ordlistan överhuvudtaget.

Igår jobbade jag som jag gjorde innan jag blev sjuk. Trots att jag sa NEJ och "Jag har redan jobb för tiden jag ska vara här idag" så hörde han det inte. Han = min UFO-chef. Som grädde på moset sa han dessutom om det jag gjorde citat "det där är inte viktigt" slut citat.

Hur trött blir man på en skala?

Sen gick jag hemma hela eftermiddagen och var arg som ett bi. Och fick elaka, elaka sammandragningar så hela magen gjorde ont. Huvudvärken kom som ett brev på posten och sjukgymnasten fick kämpa som ett djur idag för att få loss alla spänningar jag dragit ihop i nacke och axlar. Nu är Bullen ledsen i ögat och jag är som ett enda stort blåmärke.

Tror ni han fanns inne på kontoret idag, så jag kunde läsa lusen av honom?






Rätt gissat. Såklart var han inte det.

1 Comments:

Blogger Elisabet. said...

Jaaaa ... jag känner igen det hela.
Och inte vet jag vad som är det rätta?
Numera försöker jag att ignorera honom .., att inte bry mig .., att låta det gå in genom ena örat och ut genom det andra.

Det lyckas sällan.

23 mars, 2006 16:01  

Skicka en kommentar

<< Home