14 mars 2006

Här kommer den!





















Och imorgon ska magen och jag jobba. Hu.

5 Comments:

Blogger fenix said...

Jajemen :) Bebisen ligger långt upp och långt fram så den gör en stor mage.

Nu är jag mer än halvvägs genom 4:e kalendermånaden, nästa vecka har jag gått halva graviditeten.

Så ja, jag kommer att bli stor ;)

15 mars, 2006 06:29  
Blogger Elisabet. said...

Ojojoj ... du kommer att bli bamsestor och få världen största bröst och pappan blir salig och svimfärdig när du får mjölk i dem sen, för då blir dom ju som ballonger och oj, vad du ska bli gullad med!
Så fin du är!!

Tack som lät oss få se.

15 mars, 2006 14:49  
Blogger eline said...

Du är så jäkla fin!

15 mars, 2006 16:46  
Anonymous Anonym said...

Tack för bilden! Vilken underbar mage. Jag blir alldeles nostalgisk!
Hur gick det för dig och magen att jobba idag???
/ Lena på Värmdö

15 mars, 2006 20:36  
Blogger designmouse said...

Woohaa! Grattis tjejen. Gud vad roligt, jag hade totalt missat att du hade en bebbe i magen. Vad kul för er!

16 mars, 2006 13:30  

Skicka en kommentar

<< Home