23 maj 2006

Hallelujah!

Det går inte att förklara, men varje gång jag ser Lordi eller lyssnar på Hard Rock Hallelujah så sitter jag och småflinar för mej själv. Det är nånting med den låten som gör att jag blir helt oförskämt lycklig på nåt sätt, i hela kroppen. Bullen diggar också. Darling föreslog att vi skulle köra den på repeat under förlossningen, hehe.

Självklart hejade jag på Finland! Om det är något land som förtjänat att vinna så är det väl de? När nån går in på scen och öser på det sättet som Lordi gjorde, så kan man ju inte annat. Vad var alla tjejer i kortkort och halvnaket jämfört med monsterrockarna, egentligen? Jag ska bli Lordi-fan bara för att.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jaså minsann, ska ni flytta till en by nära mig? Vilken då om man får fråga?

23 maj, 2006 08:07  
Blogger fenix said...

Det är inte riktigt klart än... vi förlorade vår andra budgivning igår. :(

Men det lutar år norrsidan av stan, om inte du har nåt tips? ;)

25 maj, 2006 11:14  

Skicka en kommentar

<< Home