08 december 2005

Asch

Trodde verkligen jag skulle vara en rationell och förnuftig människa under graviditeten. Det sket sej big time så fort jag kom på att jag inte ville att det skulle finnas minsta lilla risk att bli smittad av toxoplasmos... så Darling har tagit över uppgiften som förste lådtömmare. Femte veckan. Hur ska det här gå?

(Fast jag veeeeet att det bara utvecklas om bajet legat tre dar i lådan och smittar endast genom hand-mun-överföring, och jag tvättar händerna direkt efter lådtömning som sker varje dag. Dessutom är risken mycket mindre när man har innekatt. Men jag lyssnade inte på det örat.)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hupp! Jag är förd bakom ljuset! ;D

09 december, 2005 08:43  
Blogger fenix said...

Ja, så är det. ;P

10 december, 2005 10:45  

Skicka en kommentar

<< Home