21 juni 2006

Trött, så trött...

Jag funderar på att lägga ner bloggen.
Uppdaterar ju så sällan.
Det är som om orden tagit slut.
Eller möjligen orken.

Sover nästan jämt och resten av tiden är jag bara helt groggy av trötthet. Antagligen fullkomligt normalt, men jag tappar sugen. Och hur kul är det om jag aldrig uppdaterar då?

Eller, kanske lägger jag inte ner den, men den får vila lite. Kanske ändrar den lite karaktär och blir en bebisblogg istället? Nu när livet ändå kommer ändra fokus.

Den som lever (och är vaken) får se.

4 Comments:

Blogger qi said...

Lägg inte ner fenix, vila bara, ta semester från den. Skriv när du känner för det, inget tvång...

Vi måste få veta när bebisen kommer osv...

Kram

21 juni, 2006 20:47  
Blogger eline said...

Vila lite och gör om den till en bebisblogg, det röstar jag på! Kramar

22 juni, 2006 18:05  
Anonymous Anonym said...

Klart du måste bebisblogga! Det finns ju massor med saker att "vädra"!
Fast kanske inte så himla mycket tid och ork, förstås. Det är så olika sånt där.

23 juni, 2006 09:31  
Blogger Elisabet. said...

Jag sköter om lilla kissen så länge. Har lekt med den en stund nu. kram på dig / Elisabet.

28 juni, 2006 23:09  

Skicka en kommentar

<< Home