31 december 2005

Flott nytt år på er!

Idag vaknade jag för typ första gången på evigheter utan att vilja kräkas. Inte för att jag har kräkts, men det har bara med min envishet att göra. Jag avskyr att kräkas, alltså låter jag bli. Ibland har det dock funnits stunder då jag ångrar att jag måste gå igenom det här. Även om det var frivilligt. Jag trodde bara inte att jag skulle bli så sjuk. Rosa moln, rosa glasögon. La la la bingo.

Om en timme ska vi vara hemma hos våra vänner och byta paket, äta god mat och fira in det nya året. Darling bakar kladdkaka till efterrätt (han är avsevärt mycket bättre på det än jag är) och jag ska göra sallad alldeles strax. Sen ska jag få ett litet sammanbrott över att jag inte har nåt att ha på mej, och sen åker vi.

Om jag ska sammanfatta året som varit, så kommer jag bara bli deprimerad. Det har på så många sätt varit det tyngsta någonsin. Så nästa år kan inte bli annat än toppen. Framför allt augusti kommer bli en spännande månad, när vi får se vem det är som bor i min mage! Vem h*n är lik, hur h*n är och hur det kommer bli. Jag längtar!

1 Comments:

Blogger fenix said...

Ååh jag har funderat så vart du tog vägen! Kommer alldeles strax och hälsar på. :D

04 januari, 2006 12:29  

Skicka en kommentar

<< Home