06 november 2005

Ni-na-na-na-ni-Nanny

Var en snabbis till centrum idag för att panikinköpa pluggar och lite tröstgodis. Efter att ha lyckats förstöra en vägg kan man behöva lite choklad. Och stålplugg.

Anyways, jag var in en sväng på Åhlens för att fingra på julsaker medan Darling tittade åt ett annat håll (alltså befann sej på gubbdagiset och därmed inte såg mej göra en avstickare), innan jag tog mej i kragen och begav mej mot ICA för att uträtta det jag egentligen var där för att göra. Och OJ just där i utfarten höll jag på att springa ner en kameraman. Jag ser verkligen, verkligen dåligt med glasögon. Min första tanke: WTF? Och den andra: Aaaah jag hoppas de inte filmar jag vill verkligen inte vara med på teve ens som en prick i bakgrunden! Speciellt inte när jag misshandlar tevepersonalen.

Kameramannen och mick-mannen visade sej tillhöra sällskapet med den vita dubbelbarnvagnen och Helga-nannyn. Alltså hon med flätorna. Hon ser ut att passa på vilken operascen som helst. På med en vikingahjälm och stålkorsett bara. It ain't over 'til the fat lady sings. The fat lady brukar vara en Helga eller Inga med spjut i blick och modig harm. Ellenått. Hon vore nåt för våran operaälskande granne.

Äsch fasen, han är ju gay. Inte kompatibelt.

Sova.