22 november 2005

Två jävla kattfanskap bortskänkes!!

Jag planterar inte blommor för att Nattkatten ska få ett mellanmål, men det är vad han tror! Precis när jag fixat till alla blommorna i vardagsrumsfönstret efter hans senaste framfart är han där igen och tuggar! Och när han får en tillsägelse kommer Rödfräs och backar upp honom och skäller ut MIG! Jag blir GALEN! Varför kan han inte äta kattgräs som alla normala katter? Och varför har vi förresten inte två normala katter till att börja med?!?!?!!

Kan nån begripa att vi frivilligt betalade f e m t u s e n kronor styck för de där odågorna?

Inte jag heller, inte just nu.

1 Comments:

Blogger fenix said...

Mätt? De KRÄKS ju bara av det! Sen äter de ännu mer dyr kattmat som de kan kräkas upp efter en ny omgång blomblad, osv osv i all oändlighet.

Är det Y-genen?

22 november, 2005 22:36  

Skicka en kommentar

<< Home