24 november 2006

Punkt

Jag tror det är dags. Dels har jag inte tid, dels har jag inte samma behov längre av att skriva. Sonen är som ett läkande plåster på en plågad själ, och även om jag är tröttare och mer sliten än någonsin (vilket inte vill säga lite...) så känns det ändå att livet tagit en vändning. Till något större, något bättre, något ljusare.

Jag sätter punkt här. Tack för den här tiden, jag har uppskattat alla hejarop och kommentarer, men nu drar jag vidare. Med sonens hand i min. Vi har en ny värld att upptäcka, han och jag.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Även om det är sorgligt att förlora kontakten med någon man följt (om än på avstånd) en tid, så önskar jag er förstås all lycka i livet. Hoppas den nya världen bara innehåller gott för er del. :)

25 november, 2006 11:40  
Blogger eline said...

Vad trist! Men tro inte att du kommer undan, jag har dig fortfarande på msn. ;)

25 november, 2006 12:34  
Blogger qi said...

Det känns bra att sätta en positiv punkt antar jag... :-)

Jag önskar dig all lycka med dig själv och sonen, din man och dina fina katter. Det har varit roligt att läsa din blogg och jag har uppskattat dina kommentarer hos mig.

Kram från qi!

02 december, 2006 16:51  
Blogger Elisabet. said...

Kram från mig!
Du får gärna, gärna skicka en liten vänsterhand när den fyller 1 år ..-)

Elisabet.

10 januari, 2007 23:04  
Anonymous Emma Esteban said...

Och så tre och ett halvt år senare trillar jag in här och tänker: men gu vad bekant! och klickar på översta inlägget och vem har inte kommenterat där? Jo jag! Och fastän du inte hade skrivit något nytt så blev jag ändå lite glad :)
/Eline

11 april, 2010 15:14  
Anonymous fenix said...

ahmen HEJ eline!! kul kul :D

näh jag skriver inget nytt mer. bara tentor :P resten av tiden går åt till att pussa på mina två bästa kids. för junior har blivit storebror till en räser-lillasyster!

11 april, 2010 18:42  

Skicka en kommentar

<< Home