22 november 2005

Ooooh

Imorgon, stor dag.

Först se till att Darling kommer till jobbet så jag får ha bilen, sen eventuellt sova lite till, beroende på hur trött jag är. Sen hämta paket med kjolen jag ska ha på julfesten, köpa årgångsglögg, ljusslinga till granen och ett par tofflor så jag slipper frysa som en idiot om dagarna (seriöst, om jag VILLE frysa skulle jag bo i skogen i ett oisolerat hus, inte i en lägenhet i Stan!) och så slänga av det hemma innan det blir lägenhetsvisning hos Syster.

Lunch på favoritrestaurangen (typ, INTE Lisa på torget, jag är ingen rich bitch) och så ett mycket välbehövt besök hos sjukgymnasten som ska få knaka så det smäller i hela kvarteret, and then.... we're off till IKEA! :D

Weee!

Nu måste jag sova så jag orkar med. Gonatt!

1 Comments:

Blogger fenix said...

Massor. :) Tofflorna har redan fått göra tjänst, bästa köpet i år. Och mycket billigare än alltt jag köpte på Ikea. :/

23 november, 2005 23:31  

Skicka en kommentar

<< Home