18 oktober 2005

HAVE YOU EVER.....

....spytt på en vägg? Ja, när jag var sju och hade magsjuka. En halvmeter längre upp än jag själv var lång, en ren bedrift ;)

…kissat på dig när du var över 10 år? Ja, en gång när jag låst mej själv ute och inte kunde hålla mej till mamma kom hem.

…kommit på din mamma med att tjuvröka? Nej

…sagt nej till ett samlag? Ja. Många gånger.

…hånglat med nån av samma kön? Japp

…snott någons mobiltelefon? Nej

…varit medvetslös? Ja

…varit på anställningsintervju? Ja

…blivit full på ett släktkalas? Jaaa haha

…varit full på julafton? Det har jag nog lyckats låta bli.

…varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? Ja

…prenumererat på Vecko Revyn? Aldrig

…gått på Friskis och Svettis? Det tror jag inte...

…hävdat att kvinnor inte kan köra bil? Nej. Jag står fast vid att karlar inte kan köra bil.

…varit gravid? Ja

…fått barn? Nej

…överdoserat? Nej. Men om jag hade haft nåt att överdosera för en sådär sju år sen hade jag nog gjort det.

…åkt ambulans? Ja

…åkt in på akuten? Både med och utan ambulans.

…gillat Take That? Nej usch

…gjort nåt riktigt olagligt? Nej, jag är ju en Duktig Flicka.

…torkat dig med handduk när toapappret tagit slut? Neeej usch. Och förresten har jag alltid med mig näsdukar just in case.

…färgat håret blått? Nej

…skämts över dina föräldrar? Men OMG, vem har inte gjort det?

…skämts över din bästa kompis? Aldrig. Men hon har nog skämts för mej många gånger, ha ha ha ha!!

…skämts över dig själv? Alldeles för ofta. Fast oftast bjuder jag med glädje andra på ett längre liv.

…hånglat med en brat? Neeeeej USCH

…spytt av dålig mat? Ja


(Jaaa jag kan inte sova och jag har tråkigt)