19 september 2005

Varning för reklam

Det där med inteätandet har gått över med besked... nu är jag hungrig typ jämt, varannan timme eller så. Fast med detta har kommit en mycket trevlig liten kvällsrutin, nämligen en stor mugg Yogi-tea Cinnamon Spice (jag älskar kanel, vare sig det är i tuggummin, tandkräm eller the) och två rostade Pågens Lantgoda, utan pålägg. Inte ens smör. Gott. Darling tycker det är galet med rostbröd utan pålägg (han tycker btw att det är galet att gilla kanel också) men jag sover gott på det och det är skönt att slippa piller.

Apropå galet förresten... För ganska längesen nu* så fick jag faktiskt en remiss till en EEG-undersökning på Stora Sjukhuset. Ordagrant stod det att jag var kallad "för att undersöka vad som är fel med ditt huvud". Är det humor eller vad?!



*remissen kom sig efter ett litet svimningsanfall och ambulansfärd till sjukhuset i Lilla Hålan när jag fortfarande bodde där. Något som senare visade sig helt och håller bero på mitt sjukt låga blodtryck och inte på eventuella fel i mitt huvud ;)